26 lipca 2011

Harry Potter - Joanne Kathleen Rowling


Wiem, że to jest bardzo męczące, ponieważ tyle razy już mówiło się o Sami-Wiecie-Której-Książce ja jednak muszę przynajmniej o niej wspomnieć, ponieważ jest ona moją ulubioną. 7 tomów i ani grama nudy! Jest ona dla mnie osobistym fenomenem „Jak ja kocham magię” – powiedział Harry w czwartej części filmu i ja mogę się pod tym podpisać.

Harry Porter. Pewnie każdy słyszał coś o tej książce. Jest to seria o młodym czarodzieju, „chłopcu, który przeżył” spotkanie z potężnym czarnoksiężnikiem, z Tym-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać. Nikt nie wie jak i dlaczego. Wszyscy jednak są pewni, że Harry musi być kimś wyjątkowym.

Ta książka to ogrom humoru i wspaniałych przygód to jak oderwanie się od ziemi, odfrunięcie na wielką wyspę marzeń gdzie wszystko jest możliwe. To również opowieść o prawdziwej przyjaźni, wierności i przede wszystkim walki między dobrem a złem.

Jestem pełna podziwu dla autorki, która zrobiła coś niesamowitego. Rowling stworzyła całkiem nowy świat od podstaw. Niewiarygodne jak wielką wyobraźnią musi ta kobieta dysponować! (a nie wiem czy wspomniałam ale wydaje mi się, że tak - cała seria liczy 7 opasłych tomów!!! ).
Zawsze będę jej wdzięczna za to, że w każdej chwili mogę sięgnąć po tą książkę i oderwać się od ziemia aby polecieć na jednej z tych szpanerskich mioteł do krainy wiecznego dzieciństwa.:)


bez żadnego wahania
10/10


                                 -zawsze wierna i oddana fanka Harrego - Spencer

2 komentarze:

  1. Cześć :) Bardzo fajny opis :D
    Widzę, że bardzo dużo pracy wkładacie w tego bloga, życzę dużo cierpliwości w czytaniu tych mniej ciekawych książek ;)
    Powodzenia,
    -A. xD ^^
    PS. Widziałam kilka odcinków Pretty Little Liars ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo:).
    -Spenc
    PS: No w kwestii tych nieciekawych mam nadzieję je omijać szerokim łukiem ;p

    OdpowiedzUsuń